Előnyeink

[vc_row el_id=”elonyeink”][vc_column css=”.vc_custom_1442562088855{padding-bottom: 30px !important;}”][vc_column_text]

Tapasztalat

A 25 éves működésünk és több száz ügyfelünk óriási tapasztalattal ruházott fel minket. Mivel ügyfeleink roppant változatos tevékenységgel foglalkoznak, így az évek alatt több ezer olyan kérdés merült fel, amellyel egy néhány fős iroda sosem találkozott.

Ez az egyik fő versenyelőnyünk, hiszen mi ezekre a kérdésekre ma már ismerjük a válaszokat. A legtöbb felmerülő kérdésre azonnal megoldási alternatívákat tudunk javasolni, mi több, ezek hosszú távú kimenetelét, befolyását is ismerjük. Mert nem elég a mai nap kihívásaira válaszolni, az ügyfeleink hosszú távú érdekeit is szem előtt kell tartanunk.

 

Szakértői csapat

Csapatunkat

  • 22 mérlegképes könyvelő
  • 1 adószakértő
  • 10 adótanácsadó
  • 13 TB ügyintéző
  • 2 TB szakértő

alkotja. Mind a megfelelő végzettséggel és kellő gyakorlati tapasztalattal. Mindez az ügyfeleink számára azt jelenti, hogy egész egyszerűen nincs olyan terület, amelyhez valaki ne értene az irodánknál.

 

Képzettség

A legfontosabb versenyelőnyünk a képzettségünk. A méretünkből fakadóan megtehetjük, hogy minden képzésen jelen vagyunk, tanulunk.

Ugyanakkor ezt tovább is adjuk cégen belül. Heti és havi belső képzéseinken sorra vesszük az összes aktualitást, jogszabályi változást, érdekességet, friss információt. Mindezt azért, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne legyünk a lehető legfelkészültebbek.

A belső képzésünk azért is kiemelkedően fontos, hogy minden kollégánk képzett legyen, így nem fordulhat elő az, hogy a kollégánk szaktudása befolyásolja az általunk nyújtott szolgáltatás színvonalát.

 

Teljes képviselet

Magyarországon még sokaknak szokatlanok az adóhatósági ellenőrzések, pedig – különösen a fordított Áfa bevezetése óta – ezek mindennapos, kötelező feladatai a NAV-nak. Éppen ezért az egyik legfontosabb feladata könyvelőirodánknak, hogy ügyfeleinket a különböző ellenőrzések során képviselje.

Ezzel nem csak időt spórolunk meg ügyfeleinknek, de egy feladatot is leveszünk a vállukról.

(Fontos megjegyeznünk, hogy még egyetlen ügyfelünket sem büntették meg a mi hibánkból.)

 

Rugalmas ügyfélkezelés

Ha Ön kapott már levelet a könyvelőjétől, aki elmondta, hogy mikor megy nyaralni – amikor nem ér rá – akkor nagyra értékelhet egy olyan irodát, amely nem megy nyaralni. Minden ügyfelünk esetében legalább két kollégánk ismeri a cég tevékenységét, könyvelési feladatait. Így nem fordulhat elő, hogy szabadság, vagy betegszabadság miatt akár egyetlen ügyfelünk is kellemetlen helyzetbe kerülhet. Mert dolgozóink mehetnek pihenni, de az iroda nem.

 

Nyugodt dolgozók

Ahhoz, hogy egy cég kiemelkedő minőségben tudjon szolgáltatni az alábbiakra van szükség:

  • első osztályú munkakörülmények,
  • korrekt bérezés,
  • megfelelő mennyiségű pihenőidő,
  • a dolgozókra háruló feladatok kontrollja, azaz nem szabad túlterhelni senkit sem,
  • folyamatos belső képzés,
  • nyugodt, pozitív hangulat.

Számunkra a dolgozóink kiemelkedően fontosak. Éppen ezért minden fenti tényezőre kiemelt figyelmet fordítunk. Ezért tudnak dolgozóink kiemelt figyelmet fordítani ügyfeleinkre.

 

Idegen nyelvek

Folyékonyan és magabiztosan tárgyalunk angol és német nyelven egyaránt. Így külföldi személyek magyarországi cégeinek könyvelését is el tudjuk látni, őket tájékoztatni, ahogy azt tesszük több meglévő külföldi ügyfelünk esetében is.

 

Korrekt ár

Szeretünk minden téren kiemelkedőt nyújtani, kivéve árainkban. Amennyire kimagasló a szolgáltatási színvonalunk, szakértelmünk és megbízhatóságunk, olyannyira hétköznapiak az áraink. Talán ennek is köszönhető, hogy az elmúlt 25 évben ügyfeleink kevesebb mint 3 százaléka távozott tőlünk és ebben azok is benne vannak, akik időközben felhagytak a tevékenységükkel.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]